You Are Reading

Tshawe: Jeg festet til langt på natt og snortet kokain

Tshawe Baqwa har gjort stor suksess med Madcon, men snakker ut om en fortid med hard festing og kokain i Dagens Næringsliv.

Særlig ble tiden like før de slo gjennom med «Beggin'» i 2007 en tøff tid for Tshawe. Han var langt nede fordi Madcon så langt ikke hadde hatt noen suksess. Både faren og bestevennen Alex King hadde dødd, han hadde blitt dumpet av kjæresten, albumet «It's all a Madcon» fra 2004 var konstatert en flopp og manageren Mohamed Ahssain ble drept på utestedet Kamikaze våren 2007.

- Når jeg ser tilbake, legger jeg merke til hvor mørk jeg var, i motsetning til hvor sterk Yosef var. Jeg festet til langt på natt og snortet kokain med folk som ikke var vennene mine. Utad var jeg den samme morsomme apekatten, sier en åpenhjertig Tshawe til Dagens Næringsliv.

Comments for this entry

 

Copyright 2011. All rights reserved. Cocaine.no is a project managed by Golden Colombia Foundation

RSS Feed. This blog is proudly powered by Blogger and uses Modern Clix, a theme by Rodrigo Galindez. Modern Clix blogger template by Introblogger.